Play Seriously, Learn Playfully

W okresie od 01 września 2018 r. do 31 sierpnia 2020 r. KOSTKA Publiczne Liceum Ogólnokształcące Jezuitów im św. Stanisława Kostki realizuje projekt międzynarodowy „Play Seriously, Learn Playfully – PSLP”, dofinansowany z Programu Erasmus+, Edukacja Szkolna, w ramach Akcji 2 – Partnerstwa współpracy szkół.

 

Celem projektu jest stworzenie interdyscyplinarnej gry planszowej (w wersji papierowej i do druku) rozwijającej kompetencje miękkie uczniów, a także umiejętności matematyczne i logicznego myślenia. Tworząc i wykorzystując w nauczaniu grę planszową uczniowie będą uczyli się poprzez rozwiązywanie problemów, współprace, działanie zadaniowe i wzajemne uczenie się od siebie (peer-teaching). Będą nabywali wiedzę poprzez wspólną zabawę, a biorąc udział w międzynarodowej wymianie doświadczeń będą także rozwijali kompetencje językowe i międzykulturowe.

 

W ramach projektu przeprowadzonych zostanie szereg działań lokalnych – spotkań dla uczestników projektu realizowanych na terenie KOSTKI. Uczestnicy projektu – uczniowie i nauczyciele z Polski, Węgier, Hiszpanii i Danii, będą spotykali się cyklicznie na spotkaniach partnerskich, podczas których będą dzielili się doświadczeniami, omawiali wyniki pracy lokalnych, wspólnie opracowywali kolejne elementy gry.

 

Osoby biorące udział w projekcie będą miały szansę aplikować o udział w zagranicznych spotkaniach – na Węgrzech, w Hiszpanii i Danii oraz uczestniczyć w dwóch spotkaniach międzynarodowych organizowanych w Krakowie.

 

Projekt skierowany jest do uczniów KOSTKI w wieku 15-19 lat.

     

    i

    Dokumenty projektowe

    l

    Rekrutacja do projektu

    Partnerzy projektu:

     

    Koordynator projektu:

     

     

    Partnerzy:

     

     Thisted Gymnasium STX og HF, Thisted, Dania

     

      

     


    Projekt jest realizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt odzwierciedla jedynie stanowisko jego autorów i Komisja Europejska oraz Narodowa Agencja Programu Erasmus+ nie ponoszą odpowiedzialności za jego zawartość merytoryczną.

    This project has been funded with support from the European Commission. This publication reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.