Dzięki współpracy z Akademią Ignatianum w Krakowie w maju 2018r. zajęcia dla uczniów KOSTKI poprowadziły studentki z dwóch amerykańskich uniwersytetów: Cazenovia College (http://www.cazenovia.edu/) i Le Moyne College (https://www.lemoyne.edu/) . Wraz ze swoimi wykładowczyniami zorganizowały lekcje języka angielskiego w KOSTCE. Podczas zajęć Panie  opowiedziały także o swoim kraju i uczelniach, systemie edukacji w Stanach. Dowiedzieliśmy się jak wielką wartość ma wykształcenie w USA i jak ciężko uczniowie są w stanie pracować by tylko móc kontynuować naukę na poziomie wyższym. Naszych gości zadziwiła informacja, iż w Polsce studia są bezpłatne. Z kolei dla naszych uczniów bardzo cenne były informacje na temat zasad rekrutacji do szkół wyższych w Stanach Zjednoczonych, możliwościach podjęcia nauki przez uczniów z Polski i  podpowiedzi gdzie można ubiegać się o stypendia umożliwiające zdobycie wykształcenia za granicą. Dziękujemy pracownikom Ignatianum za zaproszenie nas do współpracy z uczelniami ze Stanów i z nadzieją czekamy na kontynuację wspólnych działań w wymiarze międzynarodowym.

O. Paweł Brożyniak SJ, dyrektor KOSTKI Publicznego Liceum Ogólnokształcącego Jezuitów.

 

Zofia Nazim, nauczyciel języka angielskiego

 

Agnieszka Baran, psycholog

 

Zobacz zdjęcia
KOSTKA LICEUM
Cookie

Strona KOSTKI Publicznego Liceum Ogólnokształcącego Jezuitów im. św. Stanisława Kostki wykorzystuje pliki „Cookie” (tzw. ciasteczka), które są umieszczone na komputerze w celach statystycznych oraz aby pomóc dopasować naszą stronę do Państwa zainteresowań.  Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Państwa potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Jeżeli nie wyrażą Państwo zgody na to, abyśmy rozpoznawali Państwa komputer, proszę nastawić swoją przeglądarkę internetową w ten sposób, aby usuwał on pliki Cookies z twardego dysku komputera, blokował wszystkie Cookies lub ostrzegał Państwa, zanim jakiś plik Cookie zostanie zapisany.