W dniach 28.05-30.05.2018 r. klasy 2b, 2c, 2d wraz ze swoimi wychowawczyniami Paniami: A. Kubas, A. Zdanek, E. Sadłoń oraz Panią D. Müller odpoczywały w Tatrach.

Wędrówkę rozpoczęliśmy od Doliny Kościeliskiej, po której prowadzili nas przewodnicy tatrzańscy, dostarczając wielu informacji. Na przykład o związkach tego miejsca z polskim przemysłem hutniczym  – pod koniec XV wieku zaczęto tu wydobywać srebro, antymon i miedź, od XVIII rudy żelaza.

Podziwiając piękno polskiej przyrody i wesoło żartując, doszliśmy do schroniska na hali Ornak, gdzie odpoczęliśmy i posililiśmy się nieco.

Kolejny dzień był pełen wrażeń i atrakcji. Rozpoczęliśmy od kąpieli i zabaw (łącznie z aquqaerobikiem!) w Termach Bukowina.

Popołudnie spędziliśmy na paintballu, gdzie dziewczęta wykazały się bardzo ciekawą taktyką gry 😉.

Ostatniego dnia musiało stać się tradycji zadość, a jakże!, odbyliśmy spacer po Krupówkach, zjedliśmy pyszne lody i odwiedziliśmy ojców jezuitów Na Górce.

Wzmocnieni górskim powietrzem, oscypkami oraz snem 😉wróciliśmy do Krakowa.