W dniach 16 – 17 maja br. klasa – 2C wraz z p. Iwoną Porębą i p. Agnieszką Kubas wybrała się na wycieczkę w góry, a mianowicie do Zakopanego.
Nasza podróż zaczęła się od zbiórki o godzinie 7:40na parkingu Kostki. Po dotarciu do celu czekał na nas Pan Przewodnik, z którym odbyliśmy 11 – kilometrowy spacer po malowniczo położonej dolinie Kościeliskiej. Następnie zwiedzaliśmy miasto oraz spacerowaliśmy urokliwymi Krupówkami. Kolejnym punktem były skocznie narciarskie – dowiedzieliśmy się dużo ciekawostek na ich temat. Poznaliśmy również bliżej styl podhalański i jego cechy charakterystyczne. Około godziny 17:30 udaliśmy się do hotelu, gdzie czekała na nas obiadokolacja. Wieczór minął w bardzo radosnej atmosferze, wszyscy byliśmy zadowoleni. Kolejnego dnia, po śniadaniu, wyruszyliśmy na Gubałówkę, gdzie spacerowaliśmy podziwiając zdumiewająco piękne widoki tatrzańskich gór i szczytów. Następnym elementem wycieczki była pracownia młodopolskiego poety – Jana Kasprowicza, gdzie mieliśmy przyjemność wysłuchać barwnego życiorysu artysty. W tym dniu podobnie jak w poprzednim byliśmy na Krupówkach. W hotelu zjedliśmy obiadokolacje i ruszyliśmy w drogę powrotną.
Naszym zdaniem wycieczka była bardzo udana. Wszyscy poczuliśmy klimat Zakopanego i jego okolic. Jesteśmy bardzo zadowoleni i z niecierpliwością czekamy na podobne imprezy!