W związku z mniejszą ilością prac, które zostały nadesłane w ramach konkursu „Zimowy Krajobraz” Komisja zadecydowała o dopuszczeniu do sondy 6 prac. Sonda wyłoni zwycięzcę Konkursu. Czas zablokowania sondy – 12.03.2015 godzina 20:00.
Serdecznie zapraszamy wszystkich uczniów KOSTKI Publicznego Gimnazjum Jezuitów do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym „ Krajobraz Zimowy”. Więcej informacji znajdziesz w regulaminie konkursu.
Regulamin Konkursu
Założenia ogólne:
- Organizatorem konkursu jest KOSTKA Publiczne Gimnazjum Jezuitów w Krakowie.
- W konkursie mogą wziąć udział wszyscy uczniowie KOSTKI Publicznego Gimnazjum Jezuitów w Krakowie
- Komisję, która będzie czuwać nad prawidłowym przebiegiem konkursu, powołuje Dyrekcja KOSTKI
- Organizatorzy konkursu przewidują nagrody rzeczowe dla zwycięzców i drobne upominki dla finalistów
- Nagrody i upominki zostaną wręczone 17.03.2015 po Rekolekcjach.
Cele konkursu:
- Zachęcanie młodzieży do czynnego obcowania z naturą w czasie ferii zimowych poprzez fotografię.
- Uwrażliwienie na piękno natury , rozwijanie wyobraźni i spostrzegawczości.
- Rozszerzenie swoich umiejętności fotograficznych.
Zasady uczestnictwa w konkursie:
- Konkurs składa się z dwóch etapów.
- Uczestnik konkursu może zaprezentować tylko jedną fotografię.
- Fotografia musi być stworzona przez ucznia KOSTKI.
- Uczestnik konkursu musi wykonać zdjęcie w czasie ferii tj. od 16.02 – 28.02.
- Fotografia powinna przedstawiać dowolny krajobraz zimowy np.: góry, łąki, lasy, stawy, rzeki.
- Fotografia musi być zapisana w formacie JPG, a wymiary najmniejszego boku muszą wynosić min 1600 pixeli.
- Fotografia nie może być modyfikowana w programach graficznych !!!
- Fotografię należy przesłać do dnia 06.03.2015 do godziny 0:00 na adres
[email protected] - Uczestnik konkursu wysyłając fotografię pod wskazany adres e-mail powinien w polu tekstu e-maila wpisać w kolejności:
- swój dowolny Nick (pseudonim), który będzie opisywał jego zdjęcie;
- tytuł zdjęcia.
Następnie do zwykłej koperty (C6) włożyć kartkę która będzie zawierała dane:
- imię, nazwisko uczestnika i klasę;
- swój dowolny Nick (pseudonim), który będzie opisywał zdjęcie uczestnika;
- tytuł zdjęcia uczestnika.
Szczelnie zaklejoną i niepodpisaną kopertę prosimy donieść do Sekretariat Uczniowskiego do dnia 06.03.2015
- Uczestnik, który nie doniesie koperty z danymi zostanie zdyskwalifikowany z konkursu.
- Wszystkie fotografie zostaną zaprezentowane na stronie KOSTKI dnia 07.03.2015 (sobota)
ETAP-1
- Od dnia 07.03.2015 do dnia 12.03.2013 do godziny 20:00 zostanie uruchomiona specjalna sonda dzięki której będzie można za pośrednictwem Internetu głosować na poszczególne fotografie. Po tej dacie sonda będzie wyświetlała tylko wyniki.
- Do etapu 2 przechodzi 10 osób z najlepszymi wynikami.
- Jeśli na miejscu 10 znajdzie się kilka osób z taką samą ilością punktów, to wówczas wszystkie przechodzą do etapu 2.
ETAP-2
- Specjalnie powołana Komisja składająca się z 6 osób, będzie oceniała zakodowane prace uczniów.
- Każdy członek Komisji może przyznać od 1-6 pkt .
- Wygrywa praca uczniowska która zdobędzie najwięcej punktów w kolejności I, II, III miejsce, pozostałe pracę będą wyróżnione.
Wszystkie pytania prosimy kierować pod adres [email protected]
UWAGA!
Sonda ukaże się w Poniedziałek tj 09.03.2015