W poniedziałek 16.10.2017 r. wybraliśmy się na górską wycieczkę, w której uczestniczyły klasy 2e i 2h. Naszym celem były Kudłacze, schronisko w paśmie Lubomira i Łysiny na wysokości 730 m n.p.m. Spotkaliśmy się o 8:30 przy szkole, a po kilku minutach siedzieliśmy już w autokarze. Podróż minęła nam szybko i przyjemnie. Po chwili wysiedliśmy z autokaru i ruszyliśmy na szlak.

Na początku szliśmy szeroką, asfaltową drogą. Z biegiem czasu wędrówka robiła się coraz bardziej wyczerpująca, ponieważ stopniowo zmieniał się krajobraz. Trasa stawała się stroma. Naszym oczom ukazały się liczne drzewa z kolorowymi liśćmi, a zamiast szosy zobaczyliśmy leśną ścieżkę, którą ruszyliśmy. Gdy dotarliśmy do celu, mogliśmy odpocząć. W schronisku na szczycie spędziliśmy miło czas na zabawie, wesołych rozmowach oraz jedzeniu kiełbasek.  Około godziny 13.30  ruszyliśmy w drogę powrotną. Schodząc każdy był zmęczony i dużo osób narzekało, co spowolniło nasz marsz. Na samym dole wszyscy z ulgą wsiedli do autokaru i pojechali do Krakowa.

Uważam, że ta wycieczka była wspaniała. Można było spędzić czas z przyjaciółmi   na świeżym powietrzu. Jedyną wadą wyprawy było to, że trwała zdecydowanie zbyt krótko. Według mnie powinno być więcej takich wyjazdów.