Od 1 września wprowadzamy nowy system zamawiania posiłków „zamowposilek.pl”. Rejestracja jest już uruchomiona.
Posiłki będą wydawane od 05.09.2022 ( poniedziałek).
Cena jest uzależniona od wybranego zestawu obiadowego.
Rejestracja jest już możliwa na stronie internetowej:
https://aplikacja.zamowposilek.pl/open_registration
Poniżej znajdują się linki do filmów instruktażowych (należy kliknąć w poniższe linki aby otworzyć lub skopiować do przeglądarki internetowej):
jak się zarejestrować:
jak płacić i zamawiać posiłki:
Aplikacja działa na zasadzie przedpłat, to znaczy, aby móc zamówić posiłki należy najpierw dokonać wpłaty zaliczki, a po jej zaksięgowaniu w aplikacji złożyć zamówienie (wybrać zestawy na poszczególne dni). Sama wpłata nie oznacza zamówienia, ponieważ nie wiemy jakie zestawy zostały wybrane i na które dni. Zalecamy płatności elektroniczne przez Blue Media, bo pieniądze są automatycznie księgowane i można od razu składać zamówienia. Płatność przelewem tradycyjnym jest księgowana w aplikacji do dwóch dni roboczych i przez ten okres gdy nie ma środków na koncie nie można składać zamówień.
- Zamówienie lub anulowanie posiłku jest możliwe do godz. 8:00 w dniu wydania posiłku.
- Zamówienie posiłków po godz. 8:00 jest możliwe tylko drogą telefoniczną 733 433 056 i pod warunkiem posiadania środków na koncie aplikacji.
- Anulowanie posiłków po godz 8:00 nie jest możliwe.
Po zarejestrowaniu zachęcamy Państwa do skorzystania z wygodnej aplikacji mobilnej na telefony.
Jak to zrobić:
- w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne) należy wejść w „Sklep Play” (Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep „App Store”.
- następnie wyszukać „zamowposilek.pl” z ikoną
- kliknąć „zainstaluj” i „otwórz”
- pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo jakie nadano przy pierwszym logowaniu
W przypadku problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta przez stronę www.zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę „Pomoc > Wyślij wiadomość”. W „Pomocy” znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.
Pytania odnośnie jadłospisu, diet itp. prosimy kierować bezpośrednio do firmy, również poprzez zakładkę „Pomoc”. lub telefonicznie pod numer telefonu: 733 433 056