Od 1 września wprowadzamy nowy system zamawiania posiłkówzamowposilek.pl”. Rejestracja jest już uruchomiona.

Posiłki będą wydawane od 05.09.2022 ( poniedziałek).

Cena jest uzależniona od wybranego zestawu obiadowego.

 Rejestracja jest już możliwa na stronie internetowej:

https://aplikacja.zamowposilek.pl/open_registration

Poniżej znajdują się linki do filmów instruktażowych (należy kliknąć w poniższe linki aby otworzyć lub skopiować do przeglądarki internetowej):

 jak się zarejestrować:

https://youtu.be/mVUF8pUVsQM

 jak płacić i zamawiać posiłki:

https://bit.ly/2J7o0xz

 Aplikacja działa na zasadzie przedpłat, to znaczy, aby móc zamówić posiłki należy najpierw dokonać wpłaty zaliczki, a po jej zaksięgowaniu w aplikacji złożyć zamówienie (wybrać zestawy na poszczególne dni). Sama wpłata nie oznacza zamówienia, ponieważ nie wiemy jakie zestawy zostały wybrane i na które dni. Zalecamy płatności elektroniczne przez Blue Media, bo pieniądze są automatycznie księgowane i można od razu składać zamówienia. Płatność przelewem tradycyjnym jest księgowana w aplikacji do dwóch dni roboczych i przez ten okres gdy nie ma środków na koncie nie można składać zamówień.

  1. Zamówienie lub anulowanie posiłku jest możliwe do godz. 8:00  w dniu wydania posiłku.
  2. Zamówienie posiłków po godz. 8:00 jest możliwe tylko drogą telefoniczną 733 433 056 i pod warunkiem posiadania środków na koncie aplikacji.
  3. Anulowanie posiłków po godz 8:00 nie jest możliwe.

Po zarejestrowaniu zachęcamy Państwa do skorzystania z wygodnej aplikacji mobilnej na telefony.

  Jak to zrobić:

  • w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne)  należy wejść w „Sklep Play” (Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep „App Store”.
  • następnie wyszukać „zamowposilek.pl” z ikoną image.png
  • kliknąć „zainstaluj” i „otwórz”
  • pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo jakie nadano przy pierwszym logowaniu

 W przypadku problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta przez stronę www.zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę “Pomoc > Wyślij wiadomość”. W „Pomocy” znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.

Pytania odnośnie jadłospisu, diet itp. prosimy kierować bezpośrednio do firmy, również poprzez zakładkę „Pomoc”. lub telefonicznie pod numer telefonu: 733 433 056