W dniach 23 – 25.05 nasza klasa 1 F wraz  z  klasą 1E z  opiekunami  panią Ewą Cieślarz- Garncarz, panami  Pawłem Miką i  Szymonem Tarkowskim,  wybrała się na  wycieczkę w Bieszczady.

Pierwszego dnia w cudownych nastrojach  wyruszyliśmy  autokarem w stronę Sanoka.  Zamówiona pogoda  była cudna a nastroje dopisywały. Autokar wypełniła atmosfera radości  i rozmów sprzyjających pogłębianiu przyjaźni.

Pierwszym punktem wycieczki był Muzeum Ikon oraz  skansen w Sanoku  gdzie podziwialiśmy przepiękne ikony oraz poznawaliśmy  historię ludności  bieszczadzkiej.  Następie podczas rejsu statkiem po Solinie podziwialiśmy bieszczadzkie widoki.  Po zakwaterowaniu w domkach przyszedł czas na zabawę na dyskotece.

Mimo tak napiętego planu dnia pierwszego  długo nie mogliśmy zasnąć a rozmowom i  radości  nie było końca.

A tu rano trzeba było wstać w pełni  sił.  Po śniadaniu  ruszyliśmy Połoniną Wetlińską na Tarnicę najwyższy szczyt polskich Bieszczadów, należący do Korony Gór Polskich.  Trasa długa ale rozmowy  i  przyjaciele pomagali pokonać trud.  Nagrodą były cudowne widoki , które podziwialiśmy na szczycie. Wieczorem odpoczywaliśmy my i nasze stopy przy blasku ogniska  i  dźwiękach muzyki.  Wieczornym  rozmowom nie było końca. Tak upłynął dzień drugi…

Wszystko  co dobre szybko  się kończy  i trzeciego dnia o poranku ruszyliśmy w drogę powrotną po drodze  zwiedzając zamek w Łańcucie.

Trzy  dni , dużo zabytków, piękne widoki  a  co najważniejsze integracja, pogłębianie relacji z wychowawcami , kolegami  z klasy  i  z klasy 1 E, rozmowy, przyjaźnie, śmiech radość.

Wycieczka była  udana i fantastyczna  jak 1F!  Już czekamy na kolejną

Olga Kozioł kl. 1F

Ewa Cieśla-Gancarz, nauczyciel matematyki i fizyki