W połowie maja Samorząd Uczniowski wraz z opiekunami o. Jakubem Śpiewakiem i Katarzyną Kowalczyk odbył dwudniową wycieczkę do Wrocławia w celu odpoczynku po rocznej pracy. To już nasza tradycja! Za ciężki i solidny wysiłek należy się błogie leniuchowanie.  Do tej pory wypoczywaliśmy w Warszawie. Tym razem obraliśmy kierunek na południowy – zachód. Zwiedzanie nowego miejsca zaczęliśmy w asyście przewodnika miejskiego p. Witolda Hermaszewskiego. Dzięki kompetentnej wiedzy doświadczyliśmy pięknego spaceru okraszonego dużą dawką historii. Mieliśmy okazje zobaczyć Ostrów Tumski – najstarszą część miasta oraz Rynek Główny wraz z ratuszem.

Po intensywnym marszu z miłą chęcią zasiedliśmy do wspólnego biesiadowania! Posileni wyruszyliśmy z powrotem na miasto. Zahaczyliśmy nawet o kino i wraz z Leonardo DiCaprio próbowaliśmy zrozumieć „Iluminację”. Następnego dnia (po pysznym śniadaniu w hostelu) udaliśmy się prosto do zoo. Największe wrażenie zrobiło na nas „afrykanarium”. Miejsce absolutnie zaskakujące. W labiryntach podwodnego świata zatraciliśmy się całkowicie! Niestety czas leciał nieubłagalnie, a przecież musieliśmy odwiedzić jeszcze lamy, słonia i pawiany. W samo południe SU KOSTKI wsiadł w taksówkę i wybrał się na obiad do restauracji „Dwa kolory”, a po skonsumowaniu pierogów ruskich udaliśmy się do Krakowa.

Serdecznie zapraszamy do galerii zdjęć i na seans 🙂