31 sierpnia integrowaliśmy się w Ojcowie. Rajd dla klas pierwszych to wydarzenie ważne w życiu każdej klasy. Jeszcze w wakacyjnych nastrojach u progu nowego roku szkolnego spotkali się uczniowie i nauczyciele, aby po rozpoczęciu zajęć łatwiej było współpracować. Czy się udał? Przeczytajcie wrażenia uczestników.

Agnieszka Korczak, koordynator KOSTKA MAGIS

31 sierpnia miałam przyjemność uczestniczyć w rajdzie integracyjnym klas pierwszych. Piękna pogoda sprzyjała pieszym wędrówkom, dlatego od razu szlakiem zielonym ruszyliśmy w stronę Jaskini Ciemnej. Po dwóch godzinach dziarskiego marszu energię do dalszej zabawy uzupełniliśmy dzięki pieczonym kiełbaskom i drożdżówkom. Jedynie plany pokrzyżował nam rzęsisty deszczyk, ale myślę, że nikomu to nie przeszkadzało by zawierać nowe znajomości.

Katarzyna Kowalczyk, nauczyciel języka polskiego

Wyjazd bardzo nam się podobał. Miła i przyjazna atmosfera udzieliła nam się już od pierwszych chwil. Niełatwo było nam zapamiętać imiona uczniów, ale obiecujemy poprawić się we wrześniu. Najważniejsze, że wspólnie spędziliśmy fantastyczny czas i nawet deszcze nam nie przeszkodził.

Magda Czajkowska, nauczyciel biologii

O. Jakub Śpiewak SJ – katecheta w KOSTCE

Pobyt w Ojcowie obfitował w serdeczne rozmowy uczniów i nauczycieli, ciekawe relacje panów przewodników. Był to świetny rodzaj wkroczenia w nowy rok szkolny.

Marcin Cziomer, nauczyciel plastyki

Taki rajd to super sprawa dla nauczyciela, która ma być wychowawcą w klasie pierwszej. Poznałam swoich podopiecznych i choć nie pamiętam wszystkich imion to uważam, że było super.

Zofia Nazim, nauczyciel języka angielskiego

Miałam przyjemność wziąć udział w rajdzie integracyjnym i muszę przyznać, że było bardzo miło i przyjemnie. Przeszliśmy zielonym szlakiem, zjedliśmy kiełbaski i wszyscy pełni radości wróciliśmy do Kostki.

Agnieszka Krupa, nauczyciel języka niemieckiego

„Zamówiłam słońce, nie zamawiałam deszczu, ale to był cudowny dzień i wszystko się udało”

Dorota Muller, nauczyciel historii

„Pierwsze koty za płoty”
Niepewność dzieci i nauczycieli – „Rajd integracyjny” – super sprawa. Uśmiechamy się do siebie, młodzież odważniejsza, kiełbaski i drożdżówki pycha. Było super.

Aldona Skoczek, nauczyciel muzyki

Z geograficznego punktu widzenia rajd młodzieży klas pierwszych okazał się swoistym preludium do materiału, który uczniowie będą zgłębiali na lekcjach geografii. Dzięki ciekawemu i przystępnemu przekazaniu przez przewodników informacji z zakresu krasu uczniowie otrzymali swoistą bazę informacyjną, która już niedługo będą w stanie rozbudować.

Szymon Tarkowski, nauczyciel geografii

„To była wyjątkowa inauguracja nowego roku szkolnego, a dla mnie początek nowej pracy. Miałam okazję poznać uczniów i grono pedagogiczne, wiele się dziś nauczyłam. Poczułam, że jestem już częścią Kostki, dziękuję!”

Agnieszka Baran, psycholog

Bardzo podobała mi się ta wycieczka. W sympatycznej atmosferze poznawaliśmy nowych uczniów i nowych nauczycieli. Jak przystało na Rajd nie zabrakło spacerów i pieczenia kiełbasek. Myślę, że wycieczka się udała,a najlepszym tego dowodem są zdjęcia.

Paweł Mika, nauczyciel informatyki i zajęć technicznych

RELACJE UCZNIÓW

Na wycieczce poznałem paru nowych znajomych. Było sporo chodzenia. Mimo to było miło i ciekawie

Jakub Kowalczyk 1e

Trochę dużo chodzenia, lecz wrażenia po wycieczce fajne

Weronik (1a) i Natalia (1d)

Wycieczka bardzo nam się podobała, tylko szkoda, że na koniec zaczęło padać. Taki rajd integracyjny to bardzo dobry pomysł, bo na początku nikogo nie znałyśmy, a teraz znamy prawie całą naszą klasę i dzięki temu będziemy miały łatwiejszy start w nowej szkole

Natalia i Faustyna z 1d

Fajnie było. Poznałem kilka nowych i miłych osób.

Ania Sepielak 1a

Było fajnie. Ojców mi się spodobał. Taka wycieczka to super sposób na weekend.

Karolina 1a

Bardzo się cieszę, że mogłam uczestniczyć w rajdzie. Przyjemnie się spacerowało i atmosfera była bardzo miła.

M. Ostafin

Było w porządku. Dobry pomysł na imprezę integracyjną.

Kacper Kuć 1a

Bardzo mi się podobało, kiełbaski pyszne. Oby takich wyjazdów było jak najwięcej.

Piotr Zięba 1a

Jadąc na ten rajd nie znałyśmy nikogo, a wracając z Ojcowa znałyśmy już wszystkich. Są to bardzo mili nauczyciele, ale umęczyli nas długą wycieczką.

Agata i Karolina z 1d

Na tej wycieczce poznałyśmy wiele nowych osób z którymi bardzo dobrze nam się rozmawiało. Dowiedziałyśmy się również ciekawych rzeczy np. o górach wapiennych. Zostałyśmy poczęstowane pysznymi kiełbaskami. Bardzo nam się podobało mimo, że bolą nas nogi.

Wiktoria i Alicja klasa 1d

Było super! Poznałem nowych przyjaciół

Patryk Gicala

Podobały nam się zabawy integracyjne. Podobały nam się także ciekawostki dotyczące miejsc w których byliśmy. Zapamiętamy na długo ten wyjazd.

Dawid Wrześniak, Kordian Jania 1B

Udaliśmy się na wycieczkę do Ojcowskiego Parku Narodowego. Pan przewodnik bardzo ciekawie opowiadał. Podobały nam się widoki. Poznaliśmy się nawzajem. Wycieczka była udana i będziemy ją wspominać przez długie lata.

Emilia Majewska kl. 1c

31 sierpnia wszystkie pierwsze klasy pojechały do Ojcowskiego Parku Narodowego. Dzień był wspaniały. Wszyscy z uśmiechem na twarzy chętnie zwiedzali. Dowiedzieliśmy się wiele ciekawych rzeczy m.in. o skałach i o Jaskini Ciemnej. Pod koniec wycieczki zjedliśmy pyszne kiełbaski z grilla. Gdy zaczęliśmy się bawić zaczął padać deszcz. I tak oto spędziliśmy cały dzień w Ojcowskim Parku Narodowym.

Sebastian Tatko 1b

Podobały nam się różne zabawy w celu poznania się z rówieśnikami oraz Jaskinia Ciemna.

Kuba Wrześniak, Karol Jania 1b

Poznałyśmy kilka fajnych koleżanek. Bardzo dużo chodziłyśmy po skałach wapiennych. Wiele się dowiedziałyśmy o Ojcowie. Świetnie się bawiłyśmy.

Weronik Kudłacz i Wiktoria Michta 1c

31 sierpnia miałem przyjemność wziąć udział w wycieczce integracyjnej do Ojcowa. Pogoda do godziny 14 20 sprzyjała pieszym wędrówkom, dlatego wszystkie pierwsze klasy wyruszyły zielonym szlakiem do Jaskini Ciemnej.

Damian S.

Według mnie raj był bardzo udany mino, że pod koniec zepsuła się pogoda. Poznałam wiele osób, Mogliśmy podziwiać wspaniałe widoki. Szczególnie podobało mi się zwiedzanie Jaskini Ciemnej. Jestem zadowolona z wycieczki.

Anna Dziedzic 1e

Według mnie raj był bardzo udany. Podobało mi się chodzenie po górach oraz jaskinia ciemna. Cieszę się, że pojechałem.